Vardagslyx med lax

Såg i senaste reklambladet från Hemköp att det var extrapris på kallrökt lax så jag var tvungen att köpa, då jag är väldigt förtjust i det. När jag väl kom hem lade jag in den i kylen tills lite före 3, då jag slängde ihop lite varma mackor med ost och lax som jag åt när Simpsons började, och tog en burk Xtreme Cola Vanilla (För övrigt godare än Vanilla Coke) till. Så här blev det:

Klicken ni ser bredvid mackorna är majonnäs. Mackorna blev väldigt goda och jag rekommenderar det till alla. Jag kände inte så mycket smak av laxen vilket gör att de som inte är så jätteförtjusta i lax bör kunna äta den här mackan utan några problem.

Vi hörs snart. Bye! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0