Ännu en tur till Sundsvall

Det var ett tag sedan sist, och jag har längtat efter att åka dit så för några dagar sedan beslöt jag och morsan oss för att åka dit. Jag var på de vanliga ställena, dvs. Sjögatans Livs (Aka Turklivs), Fyndet, IKEA, Birsta City, Willys, etc.
Allra första stopp var Sjögatans Livs, där jag handlade lite grejer (En bild på allt jag köpte kommer senare). Deras sortiment av Jell-O är inte alls lika bra som det var förra sommaren, så det blev ingen Jell-O den här gången. Senare åkte vi till fyndet där jag köpte ett fint ölglas (Fast det kan nog även användas till annan dryck):

Senare åkte vi ut till Birsta, där vi åt lunch nästan på en gång vi kom dit. Vi åt på Köket, en restaurang som jag verkligen rekommenderar. Detta är vad jag åt:

En texasburgare. I den var det lökringar, lök, sallad och en kryddstark men mycket god dressing. Jag rekommenderar den verkligen. :) Ni kanske tycker det verkar konstigt att ha lökringar i en hamburgare, men faktum är att det är jättegott! :D
Efter det drev jag runt lite hit och dit ett par timmar och handlade lite grejer som jag ville ha. Detta är vad jag släpade hem:

13 paket snabbnudlar av olika märken, ett fyrpack udon (Japanska nudlar), ett paket crème caramel av märket Domo, en burk Battery (Till samlingen), en burk NoFear samt en flaska ginger ale-koncentrat till Soda Stream.

I morgon, måndag 6 november, drar jag ut på en veckas praktik på Ljusdalsposten. Önska mig lycka till, allihopa! Ciao! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0