Dollarstore + Energidryckssamlingen

Tjenare! Jag ber om ursäkt för att det är lite glest mellan inläggen, men det är på grund av att mycket annat händer i mitt liv. Anyway, jag var på Dollarstore idag och handlade. Butiken i Ljusdal (En ort jag studerar i) hade en nyöppning idag och då ville jag förstås dit. För er som inte vet vad Dollarstore är så är det en lågprisbutik som enbart verkar finnas i Norrland. De flesta varorna i butiken kostar 10, 20, 30, 40 eller 50 kronor, men det finns även dyrare varor. Det var lite svårt att hitta i butiken efter ombyggnationen, men eftersom "godis och läsk vid kassan"-principen fortfarande verkade följas var det inte så svårt att hitta dit jag skulle. Dagens fångst blev följande:
3 3-pack popcorn (3 för 20)
10 paket nudlar, 5 med kycklingsmak, 5 med räksmak (5 för 10)
En påse Pomsticks med Sour Cream & Onion-smak
Nog pratat om det. Nu kommer den andra delen av mitt inlägg. För er som inte vet det så samlar jag på energidrycksburkar (Samt flaskor). Samlingen nådde nyligen 25 burkar och jag hade lovat mig själv att göra en video av min samling när det inträffade, och det gjorde jag nu. 25 burkar kanske inte är något att skryta med, men det är ändå värt att visa upp imo. Jag gjorde en video om det vilket kommer ta upp så gott som hela den här delen av blogginlägget:
Det var allt för mig. Ha det gott, vänner och främlingar!

Kommentarer
Postat av: Hanna Hjelm

Hihi ja eller hur!!:D

2011-03-26 @ 19:14:01
URL: http://hannahjeeelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0